Platforma B2B

Platforma B2B

Logo LogitoLogito.B2B to zawansowany system sprzedażowy, w którym, dzięki integracji z systemami ERP partnerów, przeprowadzona może być obsługa całego procesu sprzedaży. Na bazie tej aplikacji tworzone są zarówno rozbudowane biznesowe platformy handlowe B2B, jak i dedykowane zaawansowanej obsłudze klientów indywidualnych systemy B2C.

 

Logito.B2B usprawnia procesy sprzedażowe, począwszy od złożenia zamówienia, a kończąc na wygenerowaniu faktury oraz zakończeniu transakcji. System obsługuje relacje występujące pomiędzy firmą a jej partnerami biznesowymi (dostawcy, pośrednicy, dystrybutorzy, punkty sprzedaży)

 

Konieczność projektowania dedykowanych platform B2B wynika często z potrzeby posiadania przez klienta zintegrowanego systemu, który będzie w stanie wymieniać dane z innymi, już używanymi aplikacjami. Wychodząc naprzeciw tym tendencjom projektujemy i wdrażamy systemy wspomagające komunikację w biznesie oraz aplikacje ułatwiające zarządzanie przedsiębiorstwem.

 

Każdorazowo w procesie wdrażania dedykowanej aplikacji wydzielić można główne etapy:

  • Analiza potrzeb - najważniejszy etap przy tego typu pracach. Rozpoznanie rzeczywistych potrzeb i oczekiwań zarówno klienta jak i jego kontrahentów, zaplanowanie dostępnych funkcjonalności, analiza procesów biznesowych i próba ich optymalizacji - wszystko to decyduje o jakości i sukcesie projektu.
     
  • Projekt funkcjonalny systemu - dokument opisujący szczegółowo wszystkie elementy projektu. Tworzony jest na bazie informacji zebranych podczas  analizy potrzeb. Na tym etapie projektowane są poszczególne funkcje systemu wraz z ich szczegółowym opisem.
     
  • Wdrożenie, testy, uruchomienie - na bazie wcześniej przygotowanej specyfikacji. Po zakończeniu części wdrożeniowej następują testy, w których udział bierze zarówno klient jak przedstawiciele jego kontrahentów. Po poprawnym zakończeniu testów następuje oficjalne uruchomienie aplikacji i udostępnienie jej użytkownikom końcowym.
     
  • Analiza i rozwój - reagowanie na ewolujące potrzeby. Po uruchomieniu aplikacji klient pozostaje pod naszą opieką. Oferujemy obsługę gwarancyjną, oraz pogwarancyjną opiekę nad systemem. Analizujemy wykorzystanie aplikacji i na bieżąco pojawiające się nowe potrzeby, by sprawnie realizować wszelkie prace związane z rozwojem systemu.

 

Niezależnie czy dopiero myślisz o wdrożeniu platformy handlowej B2B, rozbudowie czy przebadaniu i optymalizacji już posiadanej, nasi specjaliści doradzą najlepsze rozwiązania i pomogą podkręcić Twój biznes na wyższe obroty.

Każda platforma B2B posiada pewne funkcjonalności, które są niezbędne do skutecznego prowadzenia e-sprzedaży. Poznaj funkcje, które powinny być w standardzie każdej platformy B2B.

więcej
Jeśli oczekujesz od e-biznesu czegoś więcej i chciałbyś zaoferować swoim klientom wygodniejszą współpracę, powinieneś rozważyć wdrożenie funkcji, które rozszerzą możliwości Twojego e-biznesu. więcej

Najważniejszym etapem przy wdrażaniu platformy B2B są prace koncepcyjne. Na tym etapie musimy przewidzieć przyszły kształt aplikacji jeśli chcemy by jej elementy dobrze ze sobą współgrały. Nie mniej ważna jest późniejsza stała optymalizacja i rozwój systemu.

więcej
By zarabiać, Twój e-biznes musi być on-line 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Oferujemy zróżnicowane pakiety dedykowane zarówno potrzebom klientów indywidualnych, jak i firm. więcej

Zaufali nam już

Agrimpex Sp. z o.o. Agrimpex Sp. z o.o.
ARKUS & ROMET Group Sp. z o.o. ARKUS & ROMET Group Sp. z o.o.
Black Red White SA Black Red White SA
Cobi S.A. Cobi S.A.
Deon.pl Deon.pl
iParts Sp. z o.o. iParts Sp. z o.o.
LexisNexis Polska Sp. z o.o. LexisNexis Polska Sp. z o.o.
Meble.pl S.A. Meble.pl S.A.
Michael Huber Polska Sp. z o.o. Michael Huber Polska Sp. z o.o.
Olimp Labs Olimp Labs
Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza Sp. z o.o. Dr Josef Raabe Spółka Wydawnicza Sp. z o.o.
Śnieżka S.A. Śnieżka S.A.
Fly Sp. z o.o. Fly Sp. z o.o.
Zelmer S.A. Zelmer S.A.

Zainteresowały Cię powyższe informacje? Skontaktuj się z nami:

 

+48 17 860 21 86   /